Mantene sempre e vostre ciglia finte pulite è duranu u più longu tempu!

Perchè duvemu pulì e nostre Ciglia Finte?

E ciglia finte ponu esse qualchì volta assai costose, allora pudete vulè pudè usalli più d'una volta. In quantu à e nostre Ciglia Finte Felvik, di solitu hè capace di aduprà finu à 20-25 volte se cun una manipolazione adatta. Se vulete riutilizà e vostre ciglia, avete una varietà di opzioni. Pudete pulisce e ciglia cù un tampone di cotone o una punta Q. Pudete ancu aduprà pinzette è un contenitore di plastica pienu di rimozione di trucco per pulisce lentamente e ciglia. Quandu avete finitu, guardate e ciglia finte in modu sicuru in un locu frescu è seccu o in un contenitore.

 

Cumu pulisce e ciglia finte?

Passu 1: Preparate i vostri strumenti

Prima di cumincià à pulisce e vostre ciglia finte, raccoglie i strumenti per fà. Per fà lu in modu currettu è efficiente, avete bisognu di i seguenti elementi:

  • Eliminatore di trucco, specificamente pensatu per rimuovere u truccu di l'ochji
  • Strofinendu alcolu
  • Bulle di cuttone
  • Tampone di cotone / punta Q
  • Pinzette
  • Aduprendu un Contenitore di Plastica

 

Passu 2: Lavate e mani

Per principià, lavate e mani in acqua pulita di u rubinettu è sapone antibattericu. Hè assai impurtante di attaccà stu passu è di mantene l'igiene di e nostre mani. Ùn vulete micca trattà e ciglia finte cù e mani sporche, chì questu pò causà una infezzione di l'ochji è pò esse assai seriu.

  • Arruvinate e mani cù acqua chjara è currente. Spumeghje e mani in sapone antibattericu per circa 20 secondi. Assicuratevi di destinà e zone cum'è trà e dita, a spalle di e vostre mani, è sottu à e unghie.
  • Risciacquate e mani in acqua chjara è poi asciugate cù un asciugamanu pulitu.

 

Passu 3: Cacciate e to ciglia finte.

Applica un removedor di maquillaje sopra a ciglia per rimuovere a colla. Appughjate nantu à a vostra cupertina cun un ditu è ​​alzate delicatamente a ciglia cù l'altru. Aduprate i pads di i vostri ditti o pinzette nantu à e unghie.

  • Afferra fermamente e ciglia cù u pollice è l'indice.
  • Sbuchjate lentamente a banda versu l'internu. E ciglia devenu sbulicassi abbastanza facilmente.
  • Ùn aduprate micca trucchi à base d'oliu quandu portanu ciglia finte.

 

Passu 4: Imbuttate una palla di cuttone in rimozione di truccu (o Felvik Eyelash Remover) è sbattila longu i falsi cigli.

Pigliate una palla di cuttone. Immergiallu in qualchì rimozione di trucco o Felvik Eyelash Remover. Move u tampone longu à e ciglia finte in muvimenti dolce. Executà u swab da a punta di e ciglia à a fine di e ciglia, assicurendu ancu di ottene a striscia adesiva. Cuntinuate finu à chì tuttu u truccu è a colla sianu spenti.

 

Passu 5: Ripetite nantu à u latu oppostu di e ciglia.

Turnate e ciglia finte. Uttenite un tampone di cotone frescu è immergelu in rimozione di trucco o Felvik False Eyilash Remover. Dopu, ripetite u prucessu di spustà u tampone longu à l'altra parte di e ciglia. Una volta di più, move da a cima di u lash à a punta. Assicuratevi di trascinà u tampone nantu à a banda adesiva. Assicuratevi chì tuttu u truccu sia eliminatu.

 

Passu 6: Aduprate una pinzetta per caccià ogni colla.

Ci sarà di solitu qualchì colla appiccicata à a banda di ciglia. Pudete aduprà pinzette per rimuoverla.

  • Inspecciona a ciglia per qualsiasi cola chì hè rimasta. Se truvate colla, pigliate e vostre pinzette. Cù una mano, tira a colla cù e pinzette. Cù l'altra banda, tenite e ciglia cù i pads di i vostri ditte.
  • Assicuratevi di tirà solu cù e pinzette. Tirà e ciglia puderia dannà e ciglia finte.

 

Passu 7: Immerge un tampone di cuttone frescu in alcolu strofinante è asciugate a striscia di e ciglia.

Vulete assicurà chì uttene ogni cola restante o trucco fora di a striscia di ciglia. Immergite u to cotone in alcolu strofinante è asciucà lu longu à a striscia di e ciglia. Oltre à rimuovere a colla, questu disinfetta a striscia in modo da pudè aduprà in sicurezza e ciglia di novu dopu.


Tempu di posta: Dic-14-2020