Cumu applicà?

Passu 1. Misurà a durata di a banda di ciglia mettenduli delicatamente nantu à a vostra palpebra è tagliate l'excedente da a parte esterna.Se sò troppu longu, creanu un sguardu di palpebra caduta, cusì assicuratevi chì a vostra lunghezza hè perfetta è
cunfortu per i vostri ochji.
Passu 2. Una volta chì e vostre ciglia finte sò misurate è tagliate à u vostru gustu, dà e vostre ciglia un pocu curvatu per ch'elli si mettenu in a forma di i vostri ochji.E ciglia di Felvik sò digià pre-curled, per quessa, ùn ci hè più bisognu di arriccialli.
Passu 3. Applicà a cola in una capa fina è dà circa 3040 seconde per siccà.Questu hè a parte più impurtante.Basta chì a cola si secca bè!
Passu 4. Applicà una capa di mascara nantu à i vostri propri ciglia è stende a vostra tapa superiore cù un liner neru.Questu assicurarà una transizione liscia da a vostra tapa à a curvatura di e ciglia.
Passu 5. Pigliate un paru di pinzette o applicatore è tene una striscia di ciglia in u mità di a curva.
Step 6. Fighjate un pocu falà, u vostru specchiu deve esse bassu.Pone delicatamente una striscia di ciglia cù una pinzetta o un applicatore nantu à a mità di a vostra tapa.Aspettate, respira è poi cuntinueghja à assicurà i dui lati à u to ochju.
Passu 7. Lasciate a cola per asciucà un pocu di più è poi stringhje delicatamente cù una pinzetta i vostri ciglia naturali cù i vostri visoni.Fendu questu assicurarà chì nimu ùn saperà mai chì portate ciglia finte.
Step 8. Ùn vi scurdate di mette un pocu di mascara nantu à i vostri ciglia inferjuri per equilibrà l'aspettu.
Passu 9. Andate fora è gode di i cumplimenti è l'aspettu!

Cumu cura di e ciglia finte?
Felvik Eyelashes sò capaci di riutilizà circa 2025 volte se cù una manipulazione curretta.

Dopu ogni usu, pigliate una punta di cue cù l'acqua è andate longu a banda di ciglia per allentà a cola.Ùn aduprate micca un maquillaje à base d'oliu, distrughjeranu e vostre ciglia.
Allora sbuccia delicatamente e ciglia da a palpebra.Soak lashes in suluzione alcolu per circa 5 minuti.Questu aiuterà à dissolve a cola è ancu pulisce ogni mascara è disinfettarà e vostre ciglia.Dopu l'imbulighjate, asciugate delicatamente e vostre ciglia cun un tissutu è cuminciate à sbucciate a cola rimasta cù i vostri ditte solu.Mantene e vostre ciglia in u cuntainer furnitu per assicurà chì mantene a so forma.


Tempu di post: 26-novembre-2020