Ci sò tanti tipi diffirenti di ciglia finte in u mercatu: ciglia di visone, ciglia finte, ciglia finte di visone, ciglia sintetiche, ciglia di capelli umani, ciglia di cavallo, ciglia di seta, ecc.Pò esse assai cunfusu quandu pruvate à restringe e differenzi è quale hè ghjustu per quale.
In ogni casu, malgradu tutte quelle ciglia finte, parlemu prima di Mink Eyelashes.Chì sò i Mink Lashes?Qual è la differenza tra le ciglia finte di visone e le ciglia di vera pelle di visone?
L'estensioni di ciglia di visone sò i tipi di ciglia più diffusi è populari in l'industria di ciglia oghje, è Felvik hè quì per aiutà à capisce ciò chì sò veramente.

In questu articulu, Felvik risponde à alcune di e dumande più frequenti: Da chì sò fatti e ciglia di visone?
Ci hè una vera ciglia di pelliccia di visone?
E ciglia di visone veri ponu esse senza crudeltà?Chì ci sò l'alternative o ciglia di visone?

Di chì sò fatte e ciglia di visone?
U terminu "mink lash" si riferisce à estensioni di ciglia fatta cù un materiale sinteticu chjamatu P BT.

Stu materiale di PBT hè una sustanza plastica chì hà una memoria di forma excelente.Ùn si deforma per un bellu pezzu dopu a trasfurmazioni.Havi ancu una eccellente resistenza chimica è à u calore.
PBT ùn hè micca solu utilizatu in i prudutti di ciglia, ma ancu in certi articuli di casa cumuni, cum'è spazzole di denti.Felvik Mink Eyelashes sò tutti fatti di prima classe

PBT impurtatu.Cù a fibra PBT di megliu qualità, Felvik assicura chì e so ciglia sò morbidi, lussureggianti, flessibili è naturali.

Sò ciglia di visone fatti da a pelle di u visone animali?
Oghje, a quistione più frequente hè "da induve venenu e ciglia di visone"?A parolla "Mink" pare cusì cunfusa à parechji amatori di cusmetichi è utilizatori di ciglia, assai di elli tendenu à crede chì e ciglia sò fatti di capelli d'animali.

A parolla "visone" tende à cunfundà parechji artisti è clienti di lash, è parechji di elli tendenu à crede chì e ciglia sò fatti di capelli d'animali.

Felvik quì per affirmà chì Mink Lashes sò chjamati solu chì, per via di a so texture, hè cusì dolce cum'è a pelle di visone animale.Cusì, a maiò parte di i Mink Lashes sò vegan eyelashes è cruelty-free, è ùn hà nunda di fà cù u visone animali.Hè ancu chjamatu Faux Mink Lashes per distingue è impedisce a cunfusione.

Ci hè una vera ciglia di pelliccia di visone?
Di sicuru, ci sò veri ciglia di visone chì sò fatti da vera pelliccia di visone.
I veri ciglia di visone furniscenu un aspettu ligeru, morbidu, soffice è, in ultimamente, più naturale, chì s'accorda strettamente cù e ciglia umane naturali.
Ùn sò micca per tutti, ma i veri ciglia di visone sò megliu per i clienti chì cercanu un aspettu incredibilmente naturali.I veri ciglia di visone duranu più longu perchè sò cusì ligeri.U svantaghju di stu tipu d'estensione hè chì sò più caru cà e ciglia sintetiche.

Ciglia di visone reale pò esse senza crudeltà?
Parechje cumpagnie di bellezza pretendenu avè ciglia di visone chì sò 100 per centu senza crudeltà è raccolte eticamente da una splutazioni libera.Certi pruduttori di ciglia di visone vanu ancu finu à dì chì a pelle hè cugliera da un brushing gentile è i visoni veramente piacenu l'esperienza.

In ogni casu, i gruppi di benessiri di l'animali dichjaranu chì questu hè publicità falsa è dicenu chì ùn hè micca pussibule di ottene pelliccia di visone in una manera completamente senza crudeltà.Hè da nutà chì l'agricoltura di fur hè stata pruibita interamente in u Regnu Unitu, ancu s'è l'espurtazioni ùn sò micca.Sicondu l'associazione di carità per l'animali P ETA - "I visoni sò confinati in gabbie di filu chjuche è strette è manteni in cundizioni estremamente insalubre".Naturalmente aggressivu è territuriale, i visoni sò spessu guardati in cage individuali senza riscaldamentu o prutezzione di l'elementi.Venite a stagione di cugliera, i visoni sò o ammazzati prima di avè u so fur cut da u so corpu.Or, sò spazzolati per caccià a so pelliccia in i cosiddetti "splutazioni di visoni free-range".Ancu s'ellu hè u casu, i visoni sò naturalmente paura di l'omu è u prucessu di mantene è spazzola hè prubabile di causà timore intensu è soffrenu à l'animali.
Ùn ci hè manera di dì cun certezza chì tutti l'agricultori di visoni maltrattannu i so animali, ma ci hè una evidenza chjara per suggerisce chì u prucessu hè luntanu da umanu.In fatti, una cumpagnia di bellezza chì dichjarava chì i so veri ciglia di visone di pelliccia eranu senza crudeltà, recentemente hà avutu parechje lagnanze sustinute da l'Autorità di Norme di Publicità - pudete leghje quì.PETA aghjusta - "Se cumprate un set di ciglia di visone, supportate una industria in quale l'animali soffrenu immensu timore, stress, malatie è altre difficultà fisiche è psicologiche".

Chì ci sò l'alternative o ciglia di visone?
Cù tanta incertezza chì circundanu se a pelle di visone pò esse acquistata in modu eticu, assai persone sceglienu per evità e ciglia di visone in tuttu, è per una bona ragione!Fortunatamente, ci sò parechje ciglia finte senza crudeltà in u mercatu oghje, cumprese ciglia finte di visone è ciglia false vegan.Queste ciglia finte sò fatte da materiali chì sò 100 per centu eticu è senza crudeltà.Cum'è e Faux Mink Eyelashes avemu parlatu sopra chì sò fatti da fibra PBT.
Sembranu è si sentenu bè cum'è ciglia di visone, ma pudete avè a pace di mente sapendu chì nisun animale hà patitu in u prucessu.Basta à piglià un ochju à e nostre ciglia finte è ciglia sintetiche - queste ciglia finte vegane di visone vi farà sicuramente distinguervi in ​​a folla!Ùn avemu micca cridutu chì ogni pruduttu di bellezza vale a pena di crudeltà di l'animali, soprattuttu quandu ci sò tanti cusmetichi senza crudeltà in u mercatu.


Tempu di post: 26-novembre-2020